1934 он. Гран-при уралдааны дүрмээр машины жин 750 кг давах ёсгүй байв. Үүнд шатахуун, ус, масло болон дугуйн жинг тооцдоггүй байж.
Гарааны өмнөх өдөр Нюрбургрингэд шинэ будаг лак-аа гялтгануулсан Mercedes-Benz W25-ыг жигнэхэд 751 кг-ыг заав. Багийнхан сандралдав. Хэнч юу хийх ёстойг мэдэхгүй байв - ямар "илүү" деталь тайлж авалтай биш. Нэг нь: "Бид муухай хульхидууллаа да... Ядаж байхад ямар гоё будлаа да" гэхэд дарга нь "Лак! Лак л биднийг аварч чадна!" гэж уулга алдаж.
Шөнөжин механикууд машины лак болгон будгийг арилгажээ. Кузов үйлдвэрээс ямар гарсан, тийм төрхөнд оров. ө.х. хөнгөн цагааны өнгө буюу мөнгөлөг болжээ. Жигнэсэн - яг 750 кг. Ингэж будаг лак-аа хуулуулсан хөнгөн цагаан машинаас үүдэж Mercedes-Benz баг "Мөнгөн сум" нэр авсан түүхтэй.
Гарааны өмнөх өдөр Нюрбургрингэд шинэ будаг лак-аа гялтгануулсан Mercedes-Benz W25-ыг жигнэхэд 751 кг-ыг заав. Багийнхан сандралдав. Хэнч юу хийх ёстойг мэдэхгүй байв - ямар "илүү" деталь тайлж авалтай биш. Нэг нь: "Бид муухай хульхидууллаа да... Ядаж байхад ямар гоё будлаа да" гэхэд дарга нь "Лак! Лак л биднийг аварч чадна!" гэж уулга алдаж.
Шөнөжин механикууд машины лак болгон будгийг арилгажээ. Кузов үйлдвэрээс ямар гарсан, тийм төрхөнд оров. ө.х. хөнгөн цагааны өнгө буюу мөнгөлөг болжээ. Жигнэсэн - яг 750 кг. Ингэж будаг лак-аа хуулуулсан хөнгөн цагаан машинаас үүдэж Mercedes-Benz баг "Мөнгөн сум" нэр авсан түүхтэй.
No comments:
Post a Comment