17 July 2015

Хятад улс ба бетон. 4-р хэсэг

Өмнөх дугаарууд: орон сууц ба автозам, гүүр, онгоц буудал. Энэ удаа - төмөр зам, вокзал.

Сүүлийн 10 жилд Хятад улс өндөр хурдны төмөр замын (high-speed rail) хөгжлийн хувьд үсрэлт хийж Европ болон Азийн өрсөлдөгчдөө хойноо орхисон. Өнөөдөр урд хөрш дэлхийд хамгийн өргөн хурдны болон өндөр хурдны төмөр замын сүлжээтэй болоод байна. Энэ сүлжээ нь Япон болон Европын сүлжээг нэгтгэснээс том юм. 

High-Speed rail-ийн сүлжээ зугуухан Хятадыг хэрж байна. 100-150 км урт эстакад болон виадук энгийн үзэгдэл болсон. Бээжин - Шанхай чиглэлийн нэг хэрчим болох Даньян-Куньшаний 165 км виадук дэлхийд хамгийн урт юм. Түүний 9 км нь шууд Янчэн нуурын дээгүүр тавигдсан.
Гуанчжоу-Гуйян өндөр хурдны шугам. 250 км/ц хурдтай галт тэргүүд 510 гүүр, 236 туннелээр дайрна.
Шицзячжуан - Тайюань чиглэлийн 189 км урттай өндөр хурдны төмөр зам нь Хятаддаа хамгийн урт 28 км туннелтэй.
Caijiagou Railway bridge - дэлхийд томд тооцогдох виадук. Гол тулгууруудыг нь "хүн" гэдэг ханзтай төстэй гүйцэтгэж.
Хятадын зарим хотуудын монорельс тээвэр нэвтэрч эхэлсэн байгаа. Чунцинь хот дахь депо:
Хятадын төмөр замын вокзалууд нь архитектур, хэмжээ дамжаагаараа онгоц буудлуудаасаа дутаад байх зүйлгүй. Доорх зураг дээр хятадын том вокзулууд (зүүн талд) болон Европын том вокзалуудыг (баруун доод буланд) нэг дор харуулж.
Ингээд хэдэн Хятад вокзал сонирхоё.
Wuhan railway station: 
Hangzhou East Railway Station: 
Shenzhen North Railway Station:
Guangzhou South Station:
Tianjin West Railway Station:
Tianjin East Railway Station:
Beijing South Railway Station:
Shijiazhuang Railway Station:
Harbin West Railway Station:
Дараачийн буюу цувралын сүүлчийн дугаарт байшин барилгын тухай нийтлэгдэх болно.

No comments:

Post a Comment