27 May 2015

Аймар таавар

UPD 2015.05.27 23:22
Нямбаа зөв хариулжээ. Хэн өглөө юу идсэнийг яг хэлж байв. "Хүн" гэж дээр сонссоноо санаад айсан юм.

UPD 2015.05.26 11:23
Хувилбарууд алга уу? Уг нь тийм ч хүнд таавар биш дэ.
 
UPD 2015.05.25 21:44
Сонирхолтой хувилбарууд ирсэн боловч зөв хариулт алга. Аймар таавар гээд байгаа шүү дэ...

2015.05.24 23:48
Өглөө ажилдаа явах тоолондоо би гудманд суусан нэгэн орон гэргүй хүний араар гардаг байлаа. Тэрбээр дэргэдүүр нь өнгөрөх хүмүүсийг янз бүрээр амандаа бувтнаж дууддагийг яваандаа би анзаарав. Бүдүүн эр урдуур нь өнгөрөхөд тэрбээр аажуухан "гахай" гэхийг нь анх дуулсанаас эхэлсэн. Нэг удаа буржигар бүсгүй хажуугаар нь дэгдэн өнгөрхөд тэрбээр "хонь" гэв. Энэ мэтчилэн хүмүүсийг янз бүрээр дуудна. Харин ганц удаа л дэргэдүүр нь өнгөрсөн дэгжин хувцастай джентельменийг хараад "хүн" гэж хэлсэн дэ. Бусад хүмүүсийг хүн гэж үзэхтэй би л лав таараагүй. Оюутан байрын залууг пончик, бүдүүн авгайг үхэрээр дуудав. Энэ хүн намайг юу гэж хэлэх бол гэдэг асуулт намайг тайван байлгахаа байлаа. Нэг өдөр би түүний ардуур биш урдуур өнгөрөхдөө "алим" гэж аажуухан хэлэхийг нь дуулаад миний бие зарс хийгээд явчихав. Айсан гэж жигтэй.
Асуулт: Яагаад?

15 comments:

  1. 1. iphone-tei hun :D

    ReplyDelete
  2. Эмэгтэй хүн

    ReplyDelete
  3. Хаха танд тохиолдсон, болсон явдал юмуу?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Надад тохиолдсон явдал биш шүү. Таавар, бодлого гэж ойлгоорой.

      Delete
  4. Эрчүүд алим хэлбэртэй, эмэгтэйчүүд лийр хэлбэртэй таргалдаг юм гэнэ билээ :p

    ReplyDelete
  5. Өмдний салтаа урагдсан юм байх гэж бодож дээ. хэхэхэ

    ReplyDelete
  6. Гэдэсний хий гарах :P

    ReplyDelete
  7. Мөнгө өгөөгүй л юм байхдаа

    ReplyDelete
  8. Ардуур урдуур өнгөрөхөд бас учир байнаа даа айн :)

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Эсвэл тэр нөхөр хүмүүсийн иддэг хоол ундыг таагаад байна уу. Мань жентельмен арай хүн иддэг... ий ий...

    ReplyDelete
  11. Тэр өглөөнийх нь идсэн юмнууд байна л даа яг...

    ReplyDelete
  12. Nyambana-гийх болоол явчлаадаа яг

    ReplyDelete
  13. nyambana nyambana ...

    ReplyDelete