11 January 2011

Машинаа хайрлах үзэгдэл

Хагас сайн өдрийн өглөө цагаан сарын буузны мах авахаар Дэнжийн 1000 орсон юм. Машинаар хахсан байв. Зогсоолоос эргэж гарахаар нарийн зайд маневр хийж таарсан. 2 толиндоо харсаар, бүх зүйл хяналтанд. Lexus 470-аас ойрхон зөрж таарав. Миний арын крыло лексусын арын бампераас 2 хуруу зайтайгаар эргэлт хийлээ. Тэгсэн 50 орчим насны ах хүү авгай 2 үсэрч гарч ирснээ хөөе чи тэрэг зурлаа, болиочээ г.м.-ээр сүр дэгдээв. Зурлаа ш дэ, зурлаа л гээд байх юм. Бүр машин ч цохиж байх шиг. Зурах зурагдах дээрээ тулвал миний крыло л зурагдахаар нөхцөл л дө, лексусын ар яав л гэж. Би цонхоо онгойлгоод хэлсэн:
- Зурахгүй ээ. Харж байна би наадхыг чинь. Юундаа сандарсан юм?
Ахмад хүмүүс байсан болохоор өөр яах ч билээ. Түүнээс биш: "Пардон, 3,14дарас! Зурчихаагүй байхад юунд сүржигнэв?" гэлтэй. Манай монголчууд нэг л бишээ. Тийм л санаа зовсон юм бол тэргээ асаагаад 30 см. урагшлахад би элбэг эргэж багтна, урд нь зай байсан шүү дэ.

2 comments:

  1. Huniig haraahaasaa omno mashinaasaa buuj ireed tuslaad uragshaa hoishoo geed heleed ogoh hun manaid tsoohon doo.eyeldeg baih tun durgui humuus /yaagaad gevel dooshoo orson bolno kkk/

    ReplyDelete
  2. Naadah chini uher mongol gegddeg aranshin!

    ReplyDelete