2014 оны 5-р сарын 23-ны өглөө Халхголруу хөдөлцгөөв. Сумын төв хүртэл 160 км.
Алдарт Мэнингийн талд зогсож биеийнхээ чилээг гаргангаа зураг хөрөг авахуулав. Хамгийн идэвхитэй нь мэдээж Жадамбаа.
Би 4 зүгрүү тойрч харлаа. Торойх толгой ч байхгүй - тэнгэрийн хаяа хүртэл цэлийсэн тал. Баруун, хойд, урд, зүүн тийш харж авсан зураг:
Байгаль орчинд ээлтэй аялагчид. Ааку-г хүртэл саванд хийнэ.
Машинууд.
Сэк-ийн машин бүрэн тоноглогдсон. Донсолгоо бартаагаас айх зүйлгүй амар юм билээ, зориулалтын амортизатор пүрш тавьсан байхад. Ачаан дээр нь 2 канистр бензинээс өөр зүйл байхгүй.
Миний тэрэг даруухан, бүх зүйл нь стандарт. Ачаа ч байхгүй.
Мэнэнгийн талаар цааш явахад Жадамбаа машин барьсан. Наашлахад - би. Урамтай юм билээ, давхиж байхад.
Алдарт Мэнингийн талд зогсож биеийнхээ чилээг гаргангаа зураг хөрөг авахуулав. Хамгийн идэвхитэй нь мэдээж Жадамбаа.
Би 4 зүгрүү тойрч харлаа. Торойх толгой ч байхгүй - тэнгэрийн хаяа хүртэл цэлийсэн тал. Баруун, хойд, урд, зүүн тийш харж авсан зураг:
Байгаль орчинд ээлтэй аялагчид. Ааку-г хүртэл саванд хийнэ.
Машинууд.
Сэк-ийн машин бүрэн тоноглогдсон. Донсолгоо бартаагаас айх зүйлгүй амар юм билээ, зориулалтын амортизатор пүрш тавьсан байхад. Ачаан дээр нь 2 канистр бензинээс өөр зүйл байхгүй.
Миний тэрэг даруухан, бүх зүйл нь стандарт. Ачаа ч байхгүй.
Мэнэнгийн талаар цааш явахад Жадамбаа машин барьсан. Наашлахад - би. Урамтай юм билээ, давхиж байхад.
No comments:
Post a Comment