2 sms сурталчилгааг харьцуулж үзье. Нэг нь сурталчилгааг хэрхэн хийх нь зөв, нөгөөх нь хэрхэн хийгээд дэмий вэ гэдгийг харуулна.
1. Metromotors. Дэлгэрэнгүй мэдээлэл бүхий сайт заагдсан, үнэ бичээтэй, эхний sms-д хямдрал зарлаж буйгаа дурдсан. Том жижиг үсгээр бичсэн нь уншигдахад хялбар. Өөлвөл: 160 тэмдэгтдээ багтаах гэж шахаад таслалын ард зай аваагүй нь тоогүй юм да.2. UMK. Хэдэн машины загвар л бичээтэй. Үндсэндээ ямар ч автосалонд дээрх төрлийн машинууд зарагдаж л байгаа. Дан том үсгээр бичсэн нь уншигдах талаасаа тааруу.
18 November 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment