20 May 2014

Богино аймшигт түүх

4 жилийн өмнө нэг богино түүх бичиж байсан. Уншаагүй бол: ааа-аа-а!

Үргэлжлүүлье.

Би хүүхдээ орой оронд нь хэвтүүллээ. Тэрбээр: "Ааваа, орон доогуур мангас байна уу хараад өгөөч" гэж гуйв. Тайвшруулахын тулд орон доогуур шагаасан чинь айж балмагдсан хүүхэд минь буланд шигдсэн байх юм. Айдас дүүрсэн харцтай тэр зангирсан хоолойгоор "Ааваа, миний оронд нэг өөр хүүхэд байх шиг байна" гэж шивнэв.

Шөнө шил тогшиж буй чимээнээр сэрлээ. Хэн нэгэн цонх тогшиж байна гэж би эхэлж бодсон. Чих тавиад сонссон чинь... тольны цаанаас тогшиж байна.

Шөнө сэргэлээд. Цонхруу харж эргэлээ. Яалт ч үгүй нэг хүний царай цонхны цаана байх юм. Би 14 давхарт амьдардаг.

Өглөө сэрээд утсаа хартал урд шөний унтаж буй миний зураг байх юм. Гол нь би ганцаараа хоносон.

Автомат харилцуур дээр эхнэр минь орой зочид ирэх тухай дуут илгээмж үлдээж. Тэр нас бараад удаж байна.

Сайхан нойрсоорой уншигчидаа.

2 comments: