10 April 2009

Асуулт байна

Хүн гэж их сониуч амьтан.
Тодорхой жишээ: Танайд хононо до 25-р сувгийн нэвтрүүлэг.

- Сонирхолтой зүйл ярьдаг уу?
- Үгүй.
- Хүмүүс яах гэж үздэг вэ?
- Бусад хүмүүсийн аж байдлыг үзэж харах гэж л үздэг гэж би боддог (би 1-2 дугаар л үзсэн).

Надад нэг санаа байна. Хүмүүст бусад хүмүүсийн тухай ийм их сонирхолтой байдаг юм бол мэдээлэл солилцох хэрэгтэй. Ажил дээрээ сууж буй ширээ, computer-ийн зургийг ч юм уу гар утасныхаа зургийг надад илгээвэл ямар байна? Би зургийг нь (эзэн нь хүсвэл нэрийг нь тавихгүй) нийтлэж байвал ямар вэ? Ингээд та нараас 2 асуулт асуух гэсэн юм.
1рт: Энэ урагштай санаа юу эсвэл хүмүүс өөрийн тухай мэдээллээ нуугаад юу ч илгээхгүй юу?
2рт: Хэрэв бүтэмжтэй бол аль зураг хүнд илүү сонирхолтой вэ? Ажлын ширээ юу гар утас уу? Би хувьдаа ажлын байрны байдал их сонирхолтой гэж бодож байгаа.
Таны санал, идэвхи шийдвэрт шууд нөлөөлөх тул залхууралгүй сэтгэгдлээ үлдээгээрэй.

UPD 2009.04.02 19:00
Ер нь санал асуулга (зүүн дээд буланд) нээж орхилоо. Хэн юу хармаар байгаагаа (өөрөө бас илгээж чадна гэсэн үг шүү дэ) чагтална биз. 10-ны өдөр хүртэл хүчинтэй. Ондоо санаа оноо байгаа бол, мэдээж comment үлдээж болно. Мөн энэ мэдээллийг аль болох олон хүнд уншуулах үүднээс 10-ны өдөр болтол байнга хамгийн дээр, сүүлчийн мэдээ шиг байлгах болно.

1 comment:

  1. sonirholtoi l yum bna, nuugaad bh zuil bhgui bolhoor zurgaa yavuulya :)

    ReplyDelete