Зүтгүүрийн депогийн дэргэд хэдэн локомотив он удаан жил болж буй. Энэ нь төмөр замын музей. Өөр үзмэр байшин савд байдаггүй нь харамсалтай.
Манаач залуу дараах тайлбар өгсөн. Үүнд:
1. Билет гэх зүйл байхгүй.
2. Засвар хийж байгаа, бүх үзмэр будагтай.
3. Хэн дуртай хүнийг оруулаад байдаггүй гэж.
Би хариулсан:
1. Билет авахад бэлэн, байхгүй нь миний буруу биш.
2. Үзмэрлүү би авирч гарах санаархал агуулаагүй, гар ч хүрэхгүй.
3. Гаднаа музей гэсэн хаягтай тул үзэж болно гэж.
Үр дүнд нь дотогш үнэгүй орж хэдэн локомотивийг шинжив.
1. П-36 уурын тэрэг.
1947 онд Коломенскийн заводод үйлдвэрлэгдсэн. Жин: 135 тн. Хурд: 90-100 км/ц.2. СУ уурын тэрэг.
АНУ-д үйлдвэрлэгдсэн. Жин: 115 тн. Дээд хурд: 85 км/ц. МТЗ-д ийм загварын 4 тэрэг ажиллаж байсан, Сүхбаатараас УБ-ын чиглэлд ачаа, суудлын галт тэргэнд аялдаг байв.3. Юу нь мэдэгдэхгүй нэгэн шон.
Тайлбар байгаагүй. Бодвол холоос ирж буй галт тэргэнд дохио өгөх зориулалттай байх.Үргэлжлэл бий.
Манаач залуу дараах тайлбар өгсөн. Үүнд:
1. Билет гэх зүйл байхгүй.
2. Засвар хийж байгаа, бүх үзмэр будагтай.
3. Хэн дуртай хүнийг оруулаад байдаггүй гэж.
Би хариулсан:
1. Билет авахад бэлэн, байхгүй нь миний буруу биш.
2. Үзмэрлүү би авирч гарах санаархал агуулаагүй, гар ч хүрэхгүй.
3. Гаднаа музей гэсэн хаягтай тул үзэж болно гэж.
Үр дүнд нь дотогш үнэгүй орж хэдэн локомотивийг шинжив.
1. П-36 уурын тэрэг.
1947 онд Коломенскийн заводод үйлдвэрлэгдсэн. Жин: 135 тн. Хурд: 90-100 км/ц.2. СУ уурын тэрэг.
АНУ-д үйлдвэрлэгдсэн. Жин: 115 тн. Дээд хурд: 85 км/ц. МТЗ-д ийм загварын 4 тэрэг ажиллаж байсан, Сүхбаатараас УБ-ын чиглэлд ачаа, суудлын галт тэргэнд аялдаг байв.3. Юу нь мэдэгдэхгүй нэгэн шон.
Тайлбар байгаагүй. Бодвол холоос ирж буй галт тэргэнд дохио өгөх зориулалттай байх.Үргэлжлэл бий.
No comments:
Post a Comment