28 March 2011

37-ийн дүн, 38-ын сэдэв

Яагаад мөнгөгүй гурайтаж буй талаар авсан судалгаа дууслаа.
Асуулт: Би яагаад мөнгөгүй вэ гэвэл...
a) Би залхуу - 33 (45%) - юу гэхэв дэ, цааш жаахан сэтгэхгүй бол байдал улам дордно
b) Би тэнэг - 8 (11%) - чамтай юу ярихав
c) Би юу ч чаддаггүй - 6 (8%) - чаддаггүйгээ мэдэж буй нь сайн
d) Хамаг зүйлээ алдсан - 3 (4%) - save the planet, kill yourself
e) Мөнгө олохыг хүсдэггүй - 10 (13%) - яалт ч үгүй b вариантыг давхар бөглөх ёстой
f) Хэн намайг мөнгөгүй гэв? - 32 (44%) - чамтай юу ярихав

38-ын сэвэд - нойр.
Асуулт: Би ихэвчлэн ...
а) Орой унтаад үд дунд босдог
б) Орой унтаад үүрийн таван жингээр босдог
в) Эрт унтаад эртүү сэрдэг
г) Эрт унтаад орой гэгч босдог
д) Би унтдаггүй (insomnia-тай)
е) Би амьдралынхаа 70%-ийг унтаж өнгөрүүлдэг

No comments:

Post a Comment