23 February 2011

36-ийн дүн, 37-ийн сэдэв

Уламжлал ёсоор санал асуулга дуусаад удсан хэдий ч дүн нь нэгтгэгдээгүй явсан. Залхуурч залхуурч сая нэгтэж, шинэ асуулга нийтэллээ.
Асуулт: Өөрт чинь юу дутагдаж явна?
a) Карьера, эрх мэдэл - 11 (20%) - ажлын амжилт, карьерын өсөлт хүсье
b) Хайр халамж - 13 (24%) - хайрлаж хайрлуулахыг ерөөе
c) Мөнгө төгрөг - 23 (42%) - өнгөлөг, мөнгөлөг болох болтугай
d) Кайф, драйв - 10 (18%) - шээхдээ тэвчиж тэвчиж 00 ор, богино ч гэсэн кайф авна :)
e) Надад юу ч байхгүй, амь л байна - 4 (7%) - гол зүйл чинь байна, бусад нь болох байлгүй
f) Би Арабын шейх, дутагдсан зүйлгүй - 4 (7%) - тийм бол яамай да
g) Би мудак, дутагдсан зүйлгүй - 3 (5%) - эмчилгээндээ анхаар

Дээрх санал асуулгаас юу харагдаж байна? Ихэнх хүн мөнгөний асуудалтай байдаг байх нь.
Яагаад? 37 дахь санал асуулгаар учирыг нь олж хужирыг нь тунгаах гэж оролдоё.
Асуулт: Би яагаад мөнгөгүй вэ гэвэл...
a) Би залхуу
b) Би тэнэг
c) Би юу ч чаддаггүй
d) Хамаг зүйлээ алдсан
e) Мөнгө олохыг хүсдэггүй
f) Хэн намайг мөнгөгүй гэв?

No comments:

Post a Comment