16 May 2011

38-ын дүн, 39-ийн сэдэв

Хэдийгээр сүүлийн санал асуулгын оролцогчдын тоо blogspot-ын гацалтаас болж өөрчлөгдсөн хэдий ч процент нь хэвэндээ үлдэж чадаж. Ингээд 38 дахь асуулгыг цэгэлье.
Асуулт: Би ихэвчлэн ...
а) Орой унтаад үд дунд босдог - 41 (26%)
б) Орой унтаад үүрийн таван жингээр босдог - 51 (33%)
в) Эрт унтаад эртүү сэрдэг - 50 (32%)
г) Эрт унтаад орой гэгч босдог - 1 (0%)
д) Би унтдаггүй (insomnia-тай) - 7 (4%)
е) Би амьдралынхаа 70%-ийг унтаж өнгөрүүлдэг - 2 (1%)
Эндээс юу харагдаж байна? Дийлэнх олонх нь орой унтдаг, эрт сэрдэг болж таарч байна.
Амралт болж өгдөг чухал зүйл л дэ, нойр. Гэхдээ их унтахлаар бас цаг нь хайран. Миний хувьд өдөрт дундажаар 5-6 цаг амарч байгаад хагас бүтэн сайнаар нойроо нөхдөг. Аманд юу нь мэдэгдэхгүй бодис зунгааралттал хааяа нэг унтах ч сайхан шүү, хэ-хэ.
Удаах санал асуулга философи талруугаа хазайлттай. Бид цөм төрсөн нь үнэн, үхэх нь мэдээж гарцаагүй.
Ингээд ээлжит, хүн төрлөхтний тайлж чадаагүй асуулт:
Үхсэний дараа юу тохиолдох вэ?
а) Би бурхантай учирч тэр намайг яахыг шийднэ
б) Би эх дэлхийдээ ямар нэгэн амьтан, хүн болж эргэж төрнө
в) Би ондоо хэмжигдэхүүн, өөр галактикт төрөх байх
г) Би материалист. Юу ч тохиолдохгүй
д) Ямар нэг зүйл болно, гэхдээ хэлж чадахгүйн
е) Энэ тухай бодохыг хүсэхгүй байна
За ингээд бүтэн сарын турш таамаглалуудаа дэвшүүлээд байж дэ. Хэзээ нэгэн цагт зөв бөгөлсөн эсэхээ тэгээд шалгачихна да, цөмөөрөө, ээлж дарааллаараа.

No comments:

Post a Comment