20 January 2009

Шаналгаа -> шулаа -> тийм юм байхгүй шүү

Түрүүхэн шаналгаа гэсэн мэдээлэл нийтлэж байсан. Би шаналгасны дагуу, захидалд нь заасан 20-ны дотор буюу өнөөдөр төлбөрөө хийхээр очтол 2500 төг (+НӨТ) төлж таарлаа (үйлчилгээн дээр суудаг бүсгүй захидалд 20-ныг хүртэл гэж байгаа гэж тас мэлзсэн)
Илүү төлбөрт учир байгаа юм биш. Би гэрээсээ хүний wireless modem-оор нэт-д орж байгаа. Нэгэнт торгууль төлөх байсан бол өнөөдөр ажлын хажуугаар Citinet орох ямар ч шаардлага надад байгаагүй. Мөн, хэрэв банк ороод хуучин төлдөг дүнгээ төлсөн бол дутуу төлсөн гээд 2 дахин явах байсан байна.
Миний бодлоор үйлчилгээ нь дуртай сардаа интернэтээ авдаг, шаардлагатай үед утасдаад холболтоо салгуулчихдаг, дараа нь холбуулчихдаг, тийм л байх хэрэгтэй. Программ дээр 1 хэрэглэгчийг enable, disable болгоход оператор 1 click л хийх болов уу. Ямар юмны мөнгө хэрэглэгчдээс шаналгаад, сүүлдээ луйвардаад байгаа юм бэ, 3,14z!
Туршилт хиймээр санагдаад захидал илгээлээ. Энэ түүхд үргэлжлэл бий байх

UPD 2009.01.20 17:05Citinet-с хариу удалгүй ирлээ. Солонгосын маркетинг сайн ажиллаж байна шүү.
Хариу өгөхгүй юм уу зүгээр байгаарай гэсэн утгатай хариу хүлээж байсан чинь асуудлыг нааштай шийдвэрлэсэн байна. Баярлалаа гэхээс өөр яах билээ.

No comments:

Post a Comment