12 January 2009

Сурталчилгааны дээд хязгаар

Аливаа зүйл байх ёстой хэмжээнээсээ хэтрэх тохиолдолд сөрөг үр дагавар авчирдаг. Сурталчилгаа ч ялгаагүй. Хуучны сайхан зүйл дээр өнгө алагласан сурталчилгаа байрлуулах нь бүүр ч дэндүү үйлдэл. Москвагийн метрополитеныг рекламанд бариулсан, энээ тэрээ гэдэг боловч Киевийн метроны дэргэд юу ч биш юм байна. Бузарлана гэж үүнийг л хэлэх байх.

1 comment:

  1. Иймэрхүү нийтийн тээвэр үндсэн үйл ажиллагаагаараа хэзээ ч ашигтай юм уу алдагдалгүй ажиллаж чаддаггүйг дуулсан л биз дээ. Тэгэхээр одоо ингэж мөнгө олохоос ч яахав дээ. Хэтэрхийгийн хувьд ч арай л хэтэрхий юм аа тэ. Дотор талыг нь хүртэл Өвөр хангайн уянгын модон гэр гэдэг шиг л болгоод хаячихсан байна ш дээ хэхэ.

    ReplyDelete