Өчигдөр зуслангаа цэвэрлэж гарах бэлтгэлээ хангав. Ингэсгээд нүүх санаатай. Энэ жил ерөнхийдөө оройтчихлоо.
Хэрэггүй хог ловшноос салах аян өрнөж хаяхыг нь хаяж, ашиглаж болохуйцыг нь зуслан дээр аваачина. Багагүй дэвтрүүдийн хувьд зуслан Освенцим нь болно. Зууханд орно гэж ойлго. Наад захын жишээ - геометрийн энэ дэвтэр. 7-р анги уу, 8 уу ялгаж чадсангүй.
9 сард маш нямбай бичиж эхлэх нь ойлгомжтой.
Бүх бодлогоо зөв бодож байж.
Цааш эрч суларна л да. Ногоон балаар бичих мэтээр хайнга хандлага ажиглагдна.
Ямарч шугам, гортиггүй үзэж тарж байж.
Цааш бүр хүндэрч 0,5-ын харандаагаар бичиж эхэлж дэ.
Нэг дэвтрийг 2 хичээлд ашиглаж байсан нь илэрлээ. Нөгөө талд нь алгебра бололтой хичээл байна.
Энд ерөөсөө сараачаад явчихаж.
Тиймээс харгалзах дүнгээ ч авч. Багш хоёр тавьсан хойноо засварлаж 3! болгосон байна.
Хэрэггүй хог ловшноос салах аян өрнөж хаяхыг нь хаяж, ашиглаж болохуйцыг нь зуслан дээр аваачина. Багагүй дэвтрүүдийн хувьд зуслан Освенцим нь болно. Зууханд орно гэж ойлго. Наад захын жишээ - геометрийн энэ дэвтэр. 7-р анги уу, 8 уу ялгаж чадсангүй.
9 сард маш нямбай бичиж эхлэх нь ойлгомжтой.
Бүх бодлогоо зөв бодож байж.
Цааш эрч суларна л да. Ногоон балаар бичих мэтээр хайнга хандлага ажиглагдна.
Ямарч шугам, гортиггүй үзэж тарж байж.
Цааш бүр хүндэрч 0,5-ын харандаагаар бичиж эхэлж дэ.
Нэг дэвтрийг 2 хичээлд ашиглаж байсан нь илэрлээ. Нөгөө талд нь алгебра бололтой хичээл байна.
Энд ерөөсөө сараачаад явчихаж.
Тиймээс харгалзах дүнгээ ч авч. Багш хоёр тавьсан хойноо засварлаж 3! болгосон байна.
No comments:
Post a Comment